Obchodní podmínky - Svatka
Svatka

___

SMLOUVA

O výpůjčce oděvů a doplňků uzavřená podle §2193 a násl. Zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku

mezi Svatebním salonem Svatka, Marcela Juříková, IČ 48502022, a zákazníkem.

 

Svatební salon Svatka se zavazuje:

1. Vybraný model závazně rezervovat na dohodnutý termín na základě složení zálohy 50% z půjčovného.

2. Vybraný model a doplňky připravit k vyzvednutí nejpozději v den události nebo dle dohody se zákazníkem.

3. Provést potřebné úpravy na postavu s ohledem na možnosti tak, jak bude dohodnuto při posledním zkoušení.

4. Zajistit vyčištění a vyžehlení modelu k jeho řádnému použití.

5. Umožnit zákazníkovi změnu modelu s ohledem na ostatní objednávky. Nevztahuje se na objednávky na zakázku.

6. Umožnit zákazníkovi změnu termínu použití s ohledem na ostatní objednávky.

 

Zákazník se zavazuje:

1. Při objednávce vybraného modelu zaplatit 50% půjčovného, zbývajících 50% uhradit nejpozději při převzetí modelu.

2. Poslední úterý před termínem události, nebo dle dohody, se dostavit ke zkoušení vybraného modelu.

3. Při převzetí si důkladně překontrolovat zapůjčený model a všechny doplňky. Na reklamace při vrácení nebude brán zřetel.

4. Neprat, nečistit, nežehlit a neupravovat zapůjčený model.

5. Vrátit model a doplňky první pracovní den po termínu použití nebo dle dohody se zákazníkem, jinak za každý den prodlení zaplatit penále ve výši 20% půjčovného.

6. V případě poškození modelu uhradit částku úměrnou vzniklé škodě, dojde-li k neopravitelnému poškození, zničení, nebo ztrátě, zaplatit celou pořizovací hodnotu modelu.

7. V případě zrušení objednávky 14 dnů před termínem použití propadá ve prospěch svatebního salonu Svatka 50% půjčovného, při dřívějším zrušení 25% půjčovného.

 

Kupující – spotřebitel je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění, která se vyskytnou u zakoupeného zboží či poskytnutých služeb dle zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.

Reklamace zboží/služeb je prodávajícím považována za převzatou dnem fyzického sepsání Reklamačního listu (potvrzení přijetí reklamace) na adrese provozovny prodávajícího. Současně, jedná-li se o reklamaci zakoupeného zboží, musí být toto zboží vráceno na adresu provozovny, včetně všech dokladů o jeho koupi. Za den, kdy byla kupujícím uplatněna práva z vadného plnění, nemůže být považován den oznámení kupujícího o vadě prostředkem komunikace na dálku.

 

Uzavřením objednávky automaticky souhlasíte s obchodními podmínkami.